עוגת יום הולדת לגיל שנה – גם אם נראה לכם שהילד לא מבין

עוגת יום הולדת לגיל שנה – גם אם נראה לכם שהילד לא מבין

שנה חלפה מאז אותו הרגע המרגש בו הגיח הפעוט המתוק שלכם לאויר העולם והפך אתכם להורים. ייתכן שלחלקכם מדובר באחת מכמה פעמים, ואולי הוא בכלל הבכור שלכם, או הבכורה. אבל מה שבטוח הוא שיש כאן סיבה למסיבה. ולמרות שלא מעט הורים עומדים מול הדילמה הידועה של האם בכלל צריך לחגוג, להזמין עוגת יום הולדת, להכין לבד ו"מה בכלל הוא יבין", הנה כמה סיבות חשובות למה כן כדאי לחגוג יום הולדת ראשון, ואיך מומלץ לעשות זאת.

כי חלפה לה שנה משמעותית

גם אם מאוד תרצו להתעלם מכך, חלפה שנה, מהמשמעותיות בחייו של אדם. השנה הראשונה. ונכון לפעמים היא עוברת כל כך מהר עד שנדמה לכם שרק אתמול הייתם בהריון ופקדתם את חדר הלידה והנה התינוק שלכם חוגג יום הולדת ראשון.

בסך הכל מדובר בחגיגה, לא רק עבור התינוק שלכם, אלא גם עבורכם. הנה חלפה לה שנה מאז הפכתם להורים, שינתם סטטוס והגעתם לנקודת האל חזור. אתם אמא ואבא, ועכשיו יש לכם קבלות על כך במשך שנה שלמה של שינה מקוצרת, חיתולים מלוכלכים, פליטות, גזים, שיניים, צחוק ראשון, חיוכים ואפילו זחילה או צעד ראשון. מה שאומר שהחגיגה היא לא רק עבור הזאטוט הקטן שלכם, אלא היא גם עבורכם, ולו כדי לציין את העובדה ששרדתם את השנה הראשונה בגבורה.

כמה זה יעלה לכם?

נכון מדובר ביום הולדת מיוחד אבל אין צורך ללכת לאיבוד ולשכוח ממסגרת התקציב שלכם. לכן מאוד חשוב שתגדירו מראש מהו התקציב שאתם מעוניינים להשתמש בו לשם מסיבת יום ההולדת של בינכם הצעיר, והשתדלו להשאר במסגרתו.

עדיין מה שיכול לסייע לשמור על תקציב הוא להחליט על קונספט מסויים, סולידי ולנסות למסגר את כל ההוצאות סביבו. ובאמת בשנים האחרונות הפכו אירועי קונספט לפופולאריים מאוד בקרב אמהות רבות הבוחרות לחגוג לילדיהם יום הולדת. בלא מעט חגיגות מהסוג הזה נבחרת הספרה אחת למובילה ולרוב מתלווה אליה דמות מצויירת מתוך סרט או סיפור החביבים על התינוק. כמובן שהדמות הופכת למה שיופיע על העוגה, ההפתעות למשתתפים, בלונים ועוד, הכל במסגרת התקציב שנקבע.

מציאת קונספט יכולה להעשות על ידי התייעצות עם חברות או פשוט שיטוט ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות השונות, כמו פייסבוק, אינסטגרם או פינטרס.

מקום האירוע

מקום האירוע הוא משמעותי בגיל שנה מאחר ועליכם לזכור כי המסיבה נערכת עבור תינוק קטן אשר במהלכה עלול לרצות לשכב לישון או לנוח מעט. הוא גם עשוי לרצות לאכול, לינוק או אפילו יצטרך החלפת בגדים. לכן כדאי ומומלץ לערוך מסיבת יום הולדת לגילאי שנה בבית או בקירבתו. ולאפשר נוחות מירבית להורים ולתינוק.

ולמה חשובה העוגה

בלא מעט מאמרים וכתבות באינטרנט עולה החשש של אימהות צעירות מפני העובדה שילדיהם הרכים יאכלו עוגה. רובן מדברות על כך שעוגה מהווה מקור לא אכזב לסוכר, ובמיוחד עוגת יום הולדת שלא פעם מצופה בבצק סוכר. אחרות מעלות טענה שכנגד האומרת שיום הולדת יש רק פעם בשנה, ובסך הכל כמויות הסוכר שנאכלות מן העוגה הן נמוכות בהשוואה לכמויות הסוכר שיש במאכלים שונים שהילדים צורכים במשך חייהם. בנוסף ניתן לדאוג לבסיס עוגה בריא המורכב מפירות, כמו בננות, או מירקות כמו גזר.

מה שבטוח הוא שעוגה היא אולי הדבר היחידי הברור ביום ההולדת שנה, היא הסמל שמראה גם לכם וגם לפעוט שלכם שמדובר באירוע מיוחד, והיא מה שישאר לו בתמונות האירוע.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק: קולקציית סתיו חורף 2023-24
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק את קולקציית סתיו חורף 2023-24...
סימנים לאוטיזם בגיל 5
הסימנים הראשונים להפרעות על הרצף האוטיסטי
המחקר בתחום הפרעות הרצף האוטיסטי מקיף ומעמיק מאי פעם. בעבר,...
צעצועי התפתחות - כך תעשו את זה נכון
מהם צעצועי התפתחות ומשחקי התפתחות לילדים בתחילה חשוב מאוד לדעת: משחקי...
עיכוב התפתחותי: איך יודעים האם ומתי לבצע אבחון פסיכולוגי התפתחותי?
כולנו מכירים ילדים שמתחילים ללכת או לדבר בגיל מאוד מוקדם...
אתר האון ליין והלייף סטייל CoverMe משיקקטגוריות תינוקות במסגרת זו ישווק  מארזי מתנה ליולדות 
אתר האון ליין והלייף סטייל CoverMe (קאבר מי) משיק מחלקת...
נושך מי שנושך ראשון!
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם,...
פתרונות אחסון לחדרי ילדים | אחסון עם פוף הכולל אפשרות הזמנת פריט בודד
כל מי שיש לו ילדים יודע, שבמהלך השנים, מגיל אפס...
רשלנות רפואית בהריון חוץ רחמי: הסיכונים ואיך לפנות לסיוע וייעוץ משפטי
רשלנות רפואית בהריון חוץ רחמי או אבחון שגוי, עלולה לגרום...
על מה חשוב להקפיד כשקונים רהיטים במבצע?
אין כמעט קנייה שלא כרוכה בהתלבטות לא פשוטה: מצד אחד...
בגדי ילדים לכל דורש - ברכישה מהירה ונוחה
בגדי ילדים לכל דורש - ברכישה מהירה ונוחה
את האפשרות להעניק ליולדות ולתינוקות הרכים שלהן, את הביגוד המתאים...
דילוג לתוכן