מתנה מותאמת ליולדת – כיצד עושים את זה נכון?

מתנה מותאמת ליולדת – כיצד עושים את זה נכון?
קרדיט itmomz.com

לידה של תינוק או תינוקת חדשה, היא תמיד דבר משמח, מרגש, דבר מיוחד שאין דומה לו. בוודאי עבור זוג ההורים, סבים וסבתות, ושאר בני המשפחה. גם אם אנחנו לא משתייכים למשפחה הקרובה, בוודאי נשמח בשמחתם של ההורים ונרצה לפנק אותם במתנה אשר הולמת את אופי האירוע.

ניתן למצוא מגוון של מתנות ליולדת לכבוד לידה של תינוק חדש. בין אם מדובר במתנות שמיועדות לתינוקות עצמם ובין אם מדובר במתנות שמיועדות דווקא להורים. אנחנו יכולים גם לשלב באמצעות חבילות ומארזים אשר מכילים גם מתנות לתינוקות וגם להורים.

 כיצד ואילו מתנות מותאמות אנחנו יכולים לקנות לכבוד הלידה?

מתנה ליולדת, זו מתנה אשר יכולה להתאים לצרכים שלה מחד אך גם כזו שכוללת מוצרים ופריטים שונים עבור התינוק. בסופו של דבר, אימא תרצה שהמתנה תכיל מוצרים ופריטים אשר יכולים גם לעזור לה בטיפול התינוק וגם יכולים לעזור לו בדרכים שונות.

זו הסיבה בגללה נרצה לקבל עזרה מעדי רונן ויועצות התפתחותיות אישיות, אשר יש להן ניסיון וידע בתחום ויכולות לעזור לנו לבחור מתנות שכוללות פריטים שונים שיכולים להשתלב בשלבי התפתחויות שונות של התינוק.

בין היתר, אנחנו יכולים למצוא מתנה ליולדת שכוללת מארז עם צעצועים שונים, כלים ופריטים בסיסיים לטיפול בתינוק מהשלב הראשון, משחקים, פריטי אוכל ועוד. כל הדברים הנ\"ל מתאימים לתינוק על פי צרכיו באופן מדויק.

 כיצד עדי רונן ויועצות התפתחויות יכולות לעזור?

לפני שנסביר מעט על העזרה שנוכל לקבל בעת תהליך הרכישה, נסביר מעט על מיזם הקופסאות שעומד בבסיס הרעיון של מתנות מותאמות ליולדת. מיזם זה הוקם על ידי עדי רונן, מתוך כוונה לשלב מוצרים ופריטים אשר כוללים אמצעים שונים שעוזרים להתפתחות התינוק בשלבים שונים, כאשר כל פריט מותאם עבורו ספציפי, מעוצב בצורה יפה ומרשימה, עשוי מחומרים איכותיים. כך כל קופסא עם פריטים שונים, יכולה לשרת את האם בשלב הנכון.

כאשר אנחנו ניגשים לקנות מתנה ליולדת, נוכל לקבל עזרה מיועצות התפתחותיות מקצועיות, אשר יסבירו לנו על הקופסאות ועל הפריטים שבתוכן, וכן כיצד כל פריט וכל מוצר, יכול לעזור בתהליך ההתפתחות באופן מעשי, איך האם יכולה להשתמש בהם, ולהפיק תועלת לגידול נכון ובריא של הילד.

צריך לציין, בכל קופסא כזו יש לא רק פריטים שמותאמים לתינוק, אלא גם מתנה מסוימת לאימא. בין אם זה מוצר טקסטיל ובין אם זה קרם או משחה, וכן פריטים אחרים. כל דבר אחר יכול לעזור ולהקל עליה, בימים שאחרי הלידה.

איפה ניתן לקנות מתנות מותאמות ללידה?

ניתן ליהנות ממיזם הקופסאות ומעזרה של יועצות התפתחותיות דרך אתר איטמאמז, ששם לו למטרה לשווק מתנות ומארזים איכותיים לאימהות, הן מבחינת תוכן, חומר ועיצוב. על מנת שיוכלו ליהנות מהמוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק: קולקציית סתיו חורף 2023-24
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק את קולקציית סתיו חורף 2023-24...
החל מבצע חיסון קורונה לפעוטות במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית
בהתאם להנחיות משרד הבריאות החל מבצע חיסון קורונה לפעוטות, מגיל...
טיפים להנקה מוצלחת
הרבה פעמים אומרים שהנקה זה "טבעי", יחד עם זאת שוכחים...
מבצע קיץ: עד מעל ל-60% הנחה ב- NUBY
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם...
חבילות משתלמות להורים לתינוקות!
חברת אינטרסן, יבואנית מותגי התינוקות המובילים NUBY ו-טוליפס, מציגה לראשונה...
קליק ראשון בשמיר
החל מהחודש (נובמבר), כל יולדת במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא...
צילומי גיל שנה
  בשנה הראשונה הרך הנולד עובר קפיצת גדילה משמעותית והרצון לתעד...
אתר האון ליין "אהבה קטנה" משיק: קולקציית אביב קיץ לתינוקות.
אתר האון ליין "אהבה קטנה", המוביל בישראל במתנות עם הדפסים...
מתנה מותאמת ליולדת – כיצד עושים את זה נכון?
לידה של תינוק או תינוקת חדשה, היא תמיד דבר משמח,...
מתנה ליולדת | מתנות ליולדת - המארז הכי שווה
מתנה ליולדת | מתנות ליולדת - המארז הכי שווה
אחת המתנות המרגשות ביותר שאנחנו יכולים לקנות, היא ללא ספק...
דילוג לתוכן