משלוחי פרחים להולדת ילד חדש

משלוחי פרחים להולדת ילד חדש

מיד עם הלידה קשה לבחור מתנה מתאימה לטיפול בתינוק, הבחירה הבטוחה והמרגשת ביותר תהיה זר של פרחים טריים. משלוחי פרחים בקריות מספקים מענה מתאים לאותם רגעים בהם בת משפחה או חברה תושבת המקום בדיוק ילדה. הפרחים נשלחים לבית המשפחה או לבית החולים.

מזל טוב! הצטרף למשפחה תינוק חדש. לידה היא חוויה מאוד מרגשת, קשה לתאר במילים את השמחה הרבה. בני משפחה, חברים, עמיתים לעבודה, שכנים ומכרים, כולם ממהרים לברך את ההורים ואת המשפחה כולה. בדיוק בעבור אותם רגעים בהם קשה לבטא במילים את השמחה הרבה, ישנם משלוחי פרחים. בעזרת זר של פרחים צבעוניים, תוספת מתאימה של בלון הליום וברכה, תצליחו לרגש את ההורים הטריים ולשמוח בשמחתם.

הזמנת משלוחי פרחים

עידן האינטרנט הופך הזמנת משלוחי פרחים כפר סבא ובכל אזורי הארץ מאוד פשוטים, בעזרת אתרי אינטרנט אותם מפעילות חנויות הפרחים, ניתן להזמין זרים מקסימים לכל אירוע. בתוך האתר ימצאו הגולשים קטגוריה מתאימה הכוללת זרים ושאר אלמנטים מתאימים לשילוח למשפחה לאחר לידה. בין הפריטים תמצאו זרים צבעונים עם הרבה אהבה, תוספות של פרלינים או חפיסת שוקולד משובח, תוספת של דובון פרווה, תוספת של בלון הליום עם ברכה.

משלוחי פרחים בראשון לציון ניתן לשלוח אל בית המשפחה לאחר שחרור היולדת מבית החולים או אל מחלקת היולדות. ישנם הורים אשר מעדיפים לקבל את זרי הפרחים לביתם. על אף השמחה הרבה בבית החולים קשה יהיה לשאת את הפרחים ושאר המתנות הביתה במועד השחרור. נציין כי גם אבות מתרגשים מאוד לקראת לידה, אם נולד תינוק חדש לעמית לעבודה או חבר, נצלו את ההזדמנות להשתתף בשמחתו עם זר של פרחים.

מדוע דווקא פרחים?

חיפוש מהיר ברשת יגלה עשרות אתרים המציעים מבחר גדול של מתנות ליולדת, אך בכל זאת, משלוחי פרחים עודם הנפוצים ביותר בבתי היולדות. משלוח פרחים מעביר בצורה הטובה והברורה ביותר מסרים של אהבה, שמחה והוקרה. כבר בגיל מאוד צעיר למדים הילדים לדבר בפרחים, הילדים הקטנים חוזרים מהגן וקוטפים פרח לאימא, בשלב מאוחר יותר הם יעניקו ורד לבת הזוג בחג האהבה, זר פרחים חגיגי לסבתא לכבוד החג ועוד. זרים של פרחים מלווים את כל רגעי השמחה, טבעי יהיה לשלב אותם גם בשמחה כה גדולה כמו לידה.

מחירים של זרי פרחים

ענף הפרחים מביא עמו טווח גדול של מחירים, ניתן למצוא זרים צנועים בעלות של כ-70 שקלים לצד זרים גדולים ומרשימים בעלות של מאות שקלים. המחיר של זר הפרחים נקבע על פי עלויות חומרי הגלם, כל פרח מתומחר בצורה שונה, כאשר ישנם פרחים יקרים ופרחים זולים. לעתים המחיר מעיד על עמידות הפרח לטווח הארוך וישנם פרחים יקרים המגיעים בייבוא מיוחד מחו"ל.

זרים שמחים לאחר לידה כדאי להרכיב מפרחים טריים התואמים את טעמה האישי של היולדת. זרים עם מסר שמח, חמים ומשפחתי נרכיב תוך שימוש בחמניות, חרציות, ציפורניים, כלניות ושושנים צבעוניים. בלונים, פרלינים ובובות פרווה ישלימו את המראה העליז של הזר. אלו אשר מבקשים להרכיב זר יוקרתי, מרשים ומאופק יותר, יוכלו לבחור זר פרחים המורכב משושנים אדומות או חבצלות. בחירה יוקרתית ומרשימה תהיה זר של צבעוניים.

מתי כדאי להזמין את המשלוח?

לידות לרוב לא ניתן לצפות מראש, בהתאם לכך, אין אפשרות להזמנות מוקדמות. היולדת שוהה בבית החולים למשך יומיים לפחות, משלוחי פרחים בעפולה אפשר יהיה להזמין בטווח של יומיים. צוות החנות מכיר בדחיפות המשלוח וממהר לצאת לדרך עם הזר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק: קולקציית סתיו חורף 2023-24
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק את קולקציית סתיו חורף 2023-24...
החל מבצע חיסון קורונה לפעוטות במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית
בהתאם להנחיות משרד הבריאות החל מבצע חיסון קורונה לפעוטות, מגיל...
טיפים להנקה מוצלחת
הרבה פעמים אומרים שהנקה זה "טבעי", יחד עם זאת שוכחים...
מבצע קיץ: עד מעל ל-60% הנחה ב- NUBY
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם...
חבילות משתלמות להורים לתינוקות!
חברת אינטרסן, יבואנית מותגי התינוקות המובילים NUBY ו-טוליפס, מציגה לראשונה...
קליק ראשון בשמיר
החל מהחודש (נובמבר), כל יולדת במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא...
צילומי גיל שנה
  בשנה הראשונה הרך הנולד עובר קפיצת גדילה משמעותית והרצון לתעד...
אתר האון ליין "אהבה קטנה" משיק: קולקציית אביב קיץ לתינוקות.
אתר האון ליין "אהבה קטנה", המוביל בישראל במתנות עם הדפסים...
מתנה מותאמת ליולדת – כיצד עושים את זה נכון?
לידה של תינוק או תינוקת חדשה, היא תמיד דבר משמח,...
מתנה ליולדת | מתנות ליולדת - המארז הכי שווה
מתנה ליולדת | מתנות ליולדת - המארז הכי שווה
אחת המתנות המרגשות ביותר שאנחנו יכולים לקנות, היא ללא ספק...
דילוג לתוכן