ארבעה עשורים של תמיכה בהורים ובילדיהם בכל העולם ומלווה אותם לחיים בריאים יותר דרך הכנסת חדשנות לחייהם
המותג המוביל Philips Avent מציין 40 שנה של חדשנות בתחום המוצרים לתינוקות תוך שאיפה להמשיך לצמוח ולהגיע ל-2.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם. המוצרים של Philips Avent היוו מרכיב משמעותי ומעצים להורים ושיפרו את בריאותם ורווחתם של ילדיהם.
Philips Avent נחשב למותג פרימיום בקטגוריית המוצרים לאם ולילד ויצרו לאורך השנים מוצרים רבים שנועדו להקל על חיי היום-יום של המשתמשים למען נוחיותם וקלות השימוש, התאמה לצרכי התינוק וההורה, תוך שמירה על הסביבה על ידי מחקרים ופיתוח כדי להביא את הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר.
המותג Avent נולד בשנות ה-80, על ידי Edward Atkin, יצרן שטיחי גומי בריטי, מתוך הצורך האישי שלו להקל על בנו התינוק, רוס, ועל עצמו כהורה מהדור החדש. כשניסה להאכיל את בנו בבקבוק, הבין כי משהו בבקבוק הקיים אינו מותאם לצרכיו של בנו. תובנה זו, וכמובן הלילות ללא שינה, נתנו לאטקין את ההשראה להמציא את בקבוק האנטי-קוליק הראשון מסוגו בעולם בשנת 1984 – בקבוק שהיה בעל פיה רחבה יותר. עם השנים, עיצב וייצר אטקין מוצרים שונים והביא פתרונות ייחודיים שהשפיעו לא רק על תינוקו אלא גם עליו עצמו כהורה.
מתוך המהות של המותג להביא נוחיות מרבית להורה ולתינוק, קלות ויעילות בשימוש, לשיפור אורח חייהם של ההורים וכן של התינוק בשנותיו הראשונות, גם הבקבוק הראשון עבר אבולוציות שונות. פותחו טכנולוגיות חדשניות לאורך השנים, כמו למשל שסתום האנטי קוליק המונע כניסת אוויר לחלל הפטמה או הטכנולוגיה החדישה ביותר, בקבוק Natural Response החדשני שהושק בשנה שעברה. בקבוק התינוקות החדש תומך בהנקה ופועל רק כשהתינוק שותה באופן פעיל כשם שקורה בהנקה משד האם. ב- Philips Aventעושים הכל בכדי להקל על חייהם של המשתמשים ועוסקים במציאת פתרונות החדשניים ביותר לשם כך.
למותג Philips Avent יש מגוון מוצרים חדשניים וייחודיים. בין המוצרים האהובים ביותר על ההורים ניתן למצוא בקבוק תינוקות המדמה הנקה ופועל באותו האופן, מוצצים אורטודונטיים גמישים במיוחד, חלקם זוהרים בחושך, כוסות שתיה עם פיות מותאמות לגילים שונים, מאדה מזון 4 ב-1 לטעימות הראשונות, משאבות הנקה מתקדמות וייחודיות, וכמובן מחמם בקבוקים וסטריליזטור שהוא גם מייבש.
מאז ועד היום, במשך 4 עשורים, המותג Avent עבר כברת דרך משמעותית. הוא הגיע לישראל בשנות ה-90, כ-10 שנים לאחר היווסדותו, ובמהרה הפך למותג מוביל בקטגוריה. בנוסף, בשנת 2006 חברת Philips רכשה את המותג Avent.
Simone Marcucci, מנהל שיווק מדיה, יחסי ציבור ומשפיענים – Philips Personal Health איטליה, ישראל ויוון: "אנו שמחים לציין 40 שנה למותג המוביל Philips Avent אשר מלווה דורות שלמים של הורים וילדים ברחבי העולם עם מוצרים חדשניים וייחודיים ולחגוג 30 שנות פעילות בשוק הישראלי. המטרה של Philips Avent לאורך השנים היא להנגיש להורים מוצרים שפותחו על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום הבריאות, אשר נועדו להקל על חיי היום-יום שלהם ולשפר את איכות חייהם. מוצרי Philips Avent אהובים ופופולריים במיוחד בישראל בקרב הורים לתינוקות ואנו נמשיך לפעול בשוק המקומי תוך התאמת המוצרים והחדשנויות לצרכי התינוקות והוריהם".