לקראת חודשי הקיץ, זינוק של 41% בהיקפי ההזמנות של בדיקות בטיחות להכשרת הבית עבור תינוקות ופעוטות- Child Proofing

לקראת חודשי הקיץ, זינוק של 41% בהיקפי ההזמנות של בדיקות בטיחות להכשרת הבית עבור תינוקות ופעוטות-  Child Proofing
קרדיט: safe child.

"SafeChild- המומחים לבטיחות ילדים", הראשונים להביא את הבשורה לארץ מארצות הברית, מסבירים את הזינוק כטבעי מאחר וחודשי הקיץ ידועים כמועדים לפורענות. כחלק מקמפיין להגברת המודעות לנושא, יוצע שירות משולב של בדיקת בטיחות וסדנת החייאה וטיפול במצבי חירום בתינוקות בשירות עד הבית
ברחבי העולם ובארצות הברית בפרט, עולם ה- Child proofing מפותח מאוד מזה שנים והמודעות לכך נמצאת בשיאה. בעוד בארץ, המודעות לבטיחות אומנם קיימת, אך היא נותרת בעיקר תחת אחריות הורית ובלתי מקצועית, כשמרבית הידע להכשרת המרחב הביתי נשאב מהאינטרנט ואינו נבחן בעיניים מקצועיות ומנוסות שיכולות למזער פגיעה עתידית מיותרת. בשנה האחרונה המודעות לשירות ההכרחי להורים גוברת ורואים ניצנים לפתיחות, אך היא עדיין רחוקה מלממש את הפוטנציאל שלה וזהו נתון מדאיג מאחר ושיעור הפגיעות של ילדים בבית הוא גבוה במיוחד.
במסגרת שירות ה- Child Proofing, מומחה בטיחות יגיע לבית הלקוח ויעבור ביסודיות על כל חדרי הבית, החצר, המרפסות, זאת כדי לאתר סכנות שונות וליקויים שיכולים להוות סכנה לתינוקות ולילדים ולגרום בין היתר לחבלות ונפילות, התחשמלות, חנק, שריפות, הרעלות, טביעה ועוד. לאחר בחינת כלל הפרמטרים יופק דו"ח מפורט אשר יצביע על התיקונים והשינויים הנדרשים וילווה בשיחה מקצועית.
נוסף לשירות זה, החברה מתמחה בעריכת סדנאות בוטיק ביתיות להחייאה וטיפול במצבי חירום בתינוקות וילדים, תוך שימת דגש על מניעה וחיזוק המודעות לנושא בטיחות הילדים. ההדרכות המתקיימות מזה שנים, כוללות גם תרגול על ציוד מקצועי מתקדם, בדגש על חילוץ גוף זר והחייאה.

קרדיט: safe child.

כחלק מהקמפיין הנוכחי להעלאת המודעות לנושא הבטיחות בבית, במהלך החודש הקרוב, הורים שיזמינו את בדיקת הבטיחות- Child proofing יזכו באותו מפגש גם בסדנת החייאת תינוקות אישית הכוללת תרגול מעשי ובערכת מוצרי בטיחות לבית – כל זאת ללא תוספת תשלום.
בהנהלת " Safe Child- המומחים לבטיחות ילדים", מציינים, "היקף ההשקעה של הורים בילדיהם הוא עצום מיום היוולדם, יחד עם זאת, דווקא כשזה מגיע לתחום הבטיחות הורים רבים זורמים ומעגלים פינות- יתכן כחלק ממנגנון הגנה שאם לא יחשבו על כך דברים לא יקרו, ויתכן שחלקם בטוחים שהידע שאספו מספק דיו בכדי למנוע אסונות. אך לא כך פני הדברים – בכל שנה קורות למעלה מ- 200,000 תאונות במרחב הביתי. כאן למעשה אנחנו נכנסים לתמונה בכדי להגביר את המודעות לסכנות שניתן למנוע בנקל, כל זאת במפגש מקצועי אחד ומרוכז של מספר שעות".
עוד הוסיפו מ- Safe Child"אנו רואים עניין גובר בבדיקות הבטיחות וביחס לשנה הקודמת חלה צמיחה משמעותית, אך עדיין המספרים רחוקים מלהיות משביעי רצון, כשהמטרה שלנו היא למזער תאונות מיותרות. אחוז התאונות במרחב הביתי הוא משמעותי ולכן בראש ובראשונה מחובתנו לדאוג לסעיף זה. לא הרבה יודעים שהזמן האידיאלי להכשרת המרחב הביתי הוא כבר לפני הלידה, אך כמובן שניתן לתכנן ולבצע התאמות בכל עת ולא להסתמך רק על המזל. כחלק ממעטפת פתרונות שאנו מספקים לעולם ההורות, ניתן להעניק את אחד מהשירותים כמתנה ללידה, או לרכז מפגש משפחתי, או מעגל חברי על מנת שכל הנוגעים בדבר, החל מסבים וסבתות וכלה בבייביסיטר או מטפלת, ילמדו על התנהלות במצבי חירום ויקבלו ארגז כלים הכרחי למניעה וטיפול בכל תרחיש חירום אפשרי".

לפרטים נוספים SafeChild:
טלפון/וואטסאפ 051-2701655 -, אתר אינטרנט-www.safechild.co.il
אודות Safe Child
" – SafeChildהמומחים לבטיחות ילדים" מובילים כבר מזה שנים את תרבות הבטיחות לתינוקות וילדים. חזון החברה הנו ליצור סביבה ביתית בטוחה לכל ילדי ישראל. החברה מציעה מגוון מוצרים ושירותים שמטרתם מניעת פגיעות וטיפול במצבי חירום ובראשם:
● Child proofing – בדיקת בטיחות הבית על ידי מומחים והכשרתו להיות בטוח יותר לילדיכם.
● הדרכות החייאה וטיפול במצבי חירום בתינוקות וילדים, תוך הנגשת הידע לכלל אוכלוסיית ההורים ובכלל.
● מוצרים ייעודיים וערכות למניעת תאונות והגברת הבטיחות בבית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה משיק לקיץ 2024: תחליב להגנה מקסימלית מקרינת השמש לתינוקות מגיל 6 חודשים
Anthelios Dermo-Pediatrics Baby Lotion SPF +50 התחליב בעל הגנה הגבוהה ביותר...
כן משחקים בזמן האוכל!
מותג מוצרי התינוקות האמריקאי Nuby מציג את הדבורה המעופפת, צעצוע...
מותג מוצרי התינוקות המוביל, Philips Avent, חוגג 40 שנות חדשנות
ארבעה עשורים של תמיכה בהורים ובילדיהם בכל העולם ומלווה אותם...
לתינוק: סט נשכנים לכל שלבי בקיעת השיניים
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם,...
צעצועי התפתחות מומלצים לתינוקות
צעצועי התפתחות מומלצים לתינוקות צעצועי התפתחות מומלצים לתינוקות, אז מאיפה מתחילים...
הצעצוע החדש שנדבק לכל משטח
מותג התינוקות האמריקאי NUBY המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם ומתמחה...
סדרת משחות ההחתלה של ד"ר פישר למענה מותאם בכל מצב
סדרת 'קמיל בלו' של ד"ר פישר מציעה מגוון משחות החתלה...
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY מציע 25% הנחה גורפת על כל פריטי המותג
מותג התינוקות האמריקאי המוביל NUBY, המשווק במעל ל-150 מדינות בעולם...
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק: קולקציית סתיו חורף 2023-24
מותג התינוקות והילדים קרטרס משיק את קולקציית סתיו חורף 2023-24...
לקראת חודשי הקיץ, זינוק של 41% בהיקפי ההזמנות של בדיקות בטיחות להכשרת הבית עבור תינוקות ופעוטות- Child Proofing
"SafeChild- המומחים לבטיחות ילדים", הראשונים להביא את הבשורה לארץ מארצות...
דילוג לתוכן